nyt soi: Social Distortion - White Light, White Heat, White Trash

Heräämisestä.

Vaikka bloggaukseni otsikko voisikin indikoida jonkinlaista henkistä valveillaoloa Vartiotorni-henkeen, minun heräämiseni on ihan sitä kaikille tuttua fyysistä lajia. Olen nimittäin aloittanut uuden kokeilun. Koska päivässäni ei koskaan ole tarpeeksi tunteja kaikkien asioiden tekemiseen, olen vuosikausia nipistänyt uniajasta iltaisin. Nyt olen päättänyt kokeilla miltä tuntuu ottaa uniaikaa pois sieltä toisesta päästä, aamuisin. Kokeiluni on vasta alkanut eilen illalla, joten en tiedä onko kyseessä satunnainen poikkeama vai selkeä muutos, sillä olen paljon pirteämpi tänään kuin olen ollut aikoihin. Menin nukkumaan sensaatiomaisesti jo puolilta öin ja nousin tekemään töitä hieman ennen kuutta. Tarkoitus on jatkaa eksperimenttiä ainakin huomiseen saakka. Vappu ja muut riennot saattanevat sekoittaa pontevaa uutta unijärjestelmää.

Pidän teidät ajan tasalla.